Digitālo produktu izstrādes māksla: pilna cikla produktu inovācijas un efektīvas ieviešanas vadības pasākumi

 

Koncentrēts inovāciju un projektu vadības efektivitātes kurss uzņēmējiem, vadītājiem un IT profesionāļiem, kas sniegs nepieciešamās zināšanas un prasmes, lai orientētos digitālās transformācijas ieviešanas un IT inovāciju jomās. 

Norises laiks: 2024. gada martā, otrdienās un trešdienās no pl. 18.00 - 19.30
Norises vieta: tiešsaiste
Apjoms: 20 astronomiskās stundas
Cena: EUR 600,00 / par dalībnieku*
Norises valoda: latviešu un angļu

 

*tiek piemērota 100% de minimis atbalsta intensitāte
*no uzņēmuma / organizācijas ir ieteicams piedalīties vismaz 2 dalībniekiem

 

 

 

Kursā apgūsi

 

Kā sekmēt inovācijas?

 

Uzzini, kā veidot inovāciju kultūru, izproti Lean Startup principus, apgūsti radošu problēmu risināšanu

Kā plānot jaunu produktu radīšanu?

 

Apgūsti biznesa modelēšanu, nosaki pieņēmumu prioritātes un realizē klientu attīstīšanas procesu

Kā optimizēt IT izstrādes procesus?

 

Iegūsti praktiskas zināšanas, pielieto Lean Agile-SAFe metodes efektīvai un viegli pārredzamai projektu pārvaldībai

Kā veicināt nepārtrauktus uzlabojumus?

 

apgūsti digitālos rīkus, novērtē un analizē panākumus un izveido pastāvīgu inovāciju kultūru

 

Kursa saturs

 

SESIJA 1
5. marts 18.00-19.30

Uzņēmējdarbības radošuma psiholoģija: kāpēc radošā procesa vadīšana ir sarežģīta

 

  • Interaktīvas spēles par statusa, līderības, spontanitātes un radošās domāšanas tēmām;
  • Sociālās dinamikas ietekme uz domāšanu;
  • Paņēmieni, kā risināt radošuma izaicinājumu pilnās situācijās.

SESIJA 2
6. marts 18.00-19.30

Inovāciju stratēģija un inovēšanas pamati

 

  • Organizācijas stratēģijas un IT inovācijas tajā;
  • Biznesa modeļu mērogojamība;
  • Lean Startup pamatprincipi;
  • Klientu attīstīšanas koncepcija.

SESIJA 3
12. marts 18.00-19.30

Biznesa modelēšana un klientu atklāšana

 

  • Biznesa modelēšana (BM): hipotēžu ģenerēšanas principi
  • BM populārākie instrumenti
  • Hipotēžu prioritāšu noteikšana
  • Klientu atklāšanas testi: problēmas izpratne

SESIJA 4
13. marts 18.00-19.30

Klientu pierādīšana un sistemātiskas inovācijas

 

  • Klientu apstiprināšanas testi: risinājuma pārbaude
  • Informācijā balstītu lēmumu pieņemšana
  • Sistemātiskas inovācijas priekšnoteikumi;
  • Produktu izstrādes piltuves veidošana

 

SESIJA 5
19. marts 18.00-19.30

Agile projektu vadības pamati: efektīvas produktu izstrādes vadība

 

  • Agile pamati: kāpēc izvēlēties Agile IT izstrādei
  • Agile navigācija: artefakti, ceremonijas, lomas praksē un kā izveidot savu Scrum/Agile komandu
  • Agile Framework izvēle: populārākie ietvari (Scrum, Kanban, Scrum Ban) un kā izvēlēties un pielāgot savām vajadzībām piemērotāko.

 

SESIJA 6
20. marts 18.00-19.30

Vieda projektu optimizācija: Lean un Agile prakse

 

  • Lean&Agile procesu un komandas modelēšanas principi
  • IT izstrādes pārredzamība: plānošanas metodes
  • Padomi efektīvai laika pārvaldībai, problēmu risināšanas stratēģijas elastīgā vidē, komunikācijas meistarība un komandas vadība

 

SESIJA 7
26. marts 18.00-19.30

Digitālie rīki projektu efektivitātes un veiktspējas uzraudzībai

 

  • Digitālie projektu pārvaldības rīki un pamatfunkcijas
  • Agile piegādes panākumu metrika
  • Nepārtrauktas pilnveidošanās kultūra

 

SESIJA 8
27. marts 18.00-19.30

Inovāciju cilts: inovāciju iedzīvināšana uzņēmuma paštēlā

 

  • Cilšu psiholoģijas un līderības principu izmantošana organizācijas kultūrā
  • Inovāciju veicinošas uzvedības nostiprināšana, fokusējoties uz dalībnieku pieredzi kursa laikā.

Co-financed by the European Union project "Digital Accelerator of Latvia", DAoL, ID no. 101083718 and the European Union Recovery and Resilience Facility plan ID Nr. 2.2.1.1.i.0/1/23/I/CFLA/002.

Funded by the European Union and NextGenerationEU. However, the views and opinions expressed are solely those of the author(s) and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Commission. Neither the European Union nor the European Commission is responsible for them.